6 Ocak 2013 Pazar



           incecikti
           gül dalıydı
           dokunsam kırılacaktı
           dokunmadım
           kurudu 
                    Hasan Hüseyin Korkmazgil

İlk görüşte aşk var mıdır gerçekten bilmem.Ne olduğunu iddia edebilirim ne olmadığını. Ben öyle görür görmez aşka inanmıyorum zaten aşk diğer insanlara göre sana daha yakın olanı hissetmendir, sana benzeyen yanlarını keşfettiğinde yavaş yavaş ve bazen fark  etmeden seni ele geçiren bir duygudur çok başka bir kimya.
Aşık olduktan sonrası zaten kendiliğinden gelir düş ve düşünceler..
Tıpkı bir ışığın etrafında dolanan kelebek misali öyle döner durursun artık ne başka ışıklar vardır senin için ne başka insanlar sadece o!
Bu konu  üstünde konuşmak çok zor  her insan farklı ise hepimizin parmak izleri nasıl farklı ise sanırım dünya üzerinde yaşayan insan sayısı kadar farklı sevme şekli olabilir. Bu durumda ne yapmak gerekir bilmem ama bildiğim tek şey sevmek zor zanaat!
Neden bunları paylaşmak istedim bilmiyorum bazen olur ya hani bir şarkıya denk gelirsin onun gibi bir şey oldu sanırım.
Ne yapalım biliyor musunuz gelin bir dilek tutalım ve her sabah güneş hepimiz için ayrı bir güzellikte doğsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder