14 Nisan 2012 Cumartesi

çoğumuz yaşamışızdır bu diyalogu aslında


- Git mi demek istiyorsun, kal mı? Gideyim diye mi böyle yapıyorsun yoksa aslında kalmamı isterken bunu gösteremiyor musun? Sana geldiğim için mi rahatsız ediyorum, gelmemi istediğin halde gösteremediğin için mi rahatsız oluyorsun? İkimizin de bildiği farkında olduğu bu çekimi konuşmadan görmezden mi geleceğiz hep böyle, yoksa konuşsam sen de konuşacak mısın aslında benimle? Konuşayım mı susayım mı? Bari bunu söyle.
- Ben konuşamıyorum, sen konuş. Ben uzaklaşıyorum, sen yaklaş. Bana yaklaşmayı öğret, bana konuşmayı öğret. Sakın gitme, gidersen gelemem yanına,gidemem de hiçbir yere kalırım bıraktığın yerde, "gel" demediğime yanarak. Adım atamıyorum henüz sen adımlarından vazgeçme. Bir "ilk" adımı atabilsem... o ilk adımdan sonra koşarım zaten; bunu şu an hiç düşünemesen, göremesen de vazgeçme. (uff puff yeter bu ne duygusallık dediğinizin fakındayım bu sondu ki, aklımda duracağına burda dursun:) )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder